anakku Hadif Hakim

anakku Hadif Hakim
mungkinkah bakal engineer?

Thursday, May 13, 2010

CaMeRaWoMeN





pehhhhhh

hari nie aku jadi camerawomen..kah kah kah, serius cam x cayer jer kan...sijil tangkap gambar pun xder inikan pulak amik coz pasal tangkap2 gambar nie...dah lari dari kerjer..tapi.. xper asal kan ader minat gak la ckit--ckit

hari nie g jalan sanpeng , kl kat kompleks maner ntah, jumpa ngan bebudak sidrom down, ader hari datin nafisah, wife menteri aku nie nak jengok bebudak nie, prihatin kepada kanak-kanak nie..aku nie jadi la jurugambar terjun bukan bidan terjun tau...pehh lepas nie leh buat bisness amik gambar kawan kawin lak tau, hubungi jer aku...hahahahahha

comel ler sesangat bebudak nie, ader lak yg minat ngan camera aku nie, nak jadi camera man cam aku gak ker...siap ader yg lukis gambar klcc bagi kat datin tu...
x kurang gak yg nak tunjuk hebat nyanyi lagu mawi worl, sedap la gak suara dier.. tertegun sekejap...nie gambar hasil aku tangkap gambar k...

tgk dengan rasa shahdu....

No comments:

Post a Comment